Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Double med hotel platja daro

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Satellie TV      Verwarming      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Family room hotel platja daro

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

Covid Note-19

MedPlaya streeft ernaar om alle services te bieden en tegelijkertijd prioriteit te geven aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en onze werknemers, en behoudt zich het recht voor om services en / of faciliteiten aan te passen om onze gasten een veilig en aangenaam verblijf bij ons te bieden.

Vergeet het masker niet mee te nemen in je bagage. Het zal u helpen om vol vertrouwen en rust van uw vakantie te genieten. In het hotel is het gebruik van een masker nodig wanneer de sociale afstand kan worden aangetast.

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

'STAYSAFE MET MEDPLAYA 20 PUNTPLAN': Alle activiteiten zullen voldoen aan de vereisten voor sociale afstand en omvatten non-contactactiviteiten zonder grote groepen

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Wisselkantoor
  • Huisdieren geen toegang
  • Fietsverhuur
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli,'STAYSAFE MET MEDPLAYA 20 PUNTPLAN': Alle activiteiten zullen voldoen aan de vereisten voor sociale afstand en omvatten non-contactactiviteiten zonder grote groepen
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  10,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur; lunch van 13.00 tot 15.00 uur; diner van 19.30 tot 21.30 uur 
• Bar/zaal voor 100 personen met uitzicht op het zwembad (van 09.00 tot 24.00 uur) 

Gasten Beoordelingen

JAUME HERRERO PEREZ

JAUME HERRERO PEREZ

14/09/2021 10:02:00

Por calidad precio, bien

6.88/10

Hola somos clientes de muchos años, mas de 20. Como cada año venimos mi esposa y yó a pasar una semana, lo hacemos en la segunda semana de septiembre, porqué hay menos gente y no hay que hacer colas para el comedor, tambien porqué desconectamos de niños, ya que todo el año tenemos a los nietos y una semana de descanso nos lo ganamos. El personal del hotel es muy atento. La limpieza muy bien. La seguridad contra el COVI19 muy acertada. Lo único que cada año encontramos de mas baja calidad, es la comida, no le damos la culpa al cocinero Fernando, ya que no tiene ninguna culpa. En calidad precio está bien, pero en la comida se podian esmerar un poco más. No por eso vamos a dejar de ir.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jaume: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel, del trato del personal, de las medidas anto covid y de la limpieza. Lamentamos que en esta ocasión la comida no cumpliera con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar el servicio.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. Rebeca, Loyalty & Community Manager

Manuela Martinez Andreu

Manuela Martinez Andreu

11/09/2021 13:33:02

Vacaciones

9.38/10

Muchas salsa en las comidas

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Manuela: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las salsas de la comida. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Cathy Espinola

Cathy Espinola

09/09/2021 13:33:53

Accueil parfait

7.50/10

Très bon hôtel

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Cathy: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'Hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement.

CEL MORENO

CEL MORENO

09/09/2021 01:03:20

Vacances perfectes

9.06/10

Lhotel es molt recomenable, el servei es molt amable i atent, la neteja molt bona , la recepcio han sigut molt agradables i molt simpatics,el menjar molt bo i variat i sens ha fet curta lestada de 8 dies.Hi tornarem!!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Cel: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de un buen trato por parte del personal y de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Le esperamos de vuelta pronto. Saludos cordiales.

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

SANTIAGO OLIVELLA TRIAS

08/09/2021 09:51:18

tornarem

7.19/10

tot correcte lùnic comentari a fer es que un dia no teniem tovalloles al bany i el ser un hotel escola el servei del restaurant es veu que li falta professió. Per lo demés tot ok, després de vora 20 anys com client, nosaltres tornarem el proper any.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Santiago: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con las toallas y el sevicio del comedor.  Nos alegra saber que volverá a alojarse con nosotros. Saludos cordiales. 

Xavier Grau Altes

Xavier Grau Altes

07/09/2021 12:49:52

Bones vacances

8.44/10

Bon hotel a prop de la platja Habitacions ntes i molt confortables Bany preciós

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Xavier: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, de la ubicación, las habitaciones y el baño, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Esperamos recibirle de vuelta pronto. Saludos cordiales.

Alberto Trujillo Nieto

Alberto Trujillo Nieto

07/09/2021 11:37:17

El metre y el chef muy atentos muy buen servicio en recepción

6.88/10

Lo único que falla mucho es guiffi no podía trabajar por la mala conesion

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado  Alberto: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la conexión WiFi. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Edgar Cardenas ruiz

Edgar Cardenas ruiz

07/09/2021 11:07:38

Excelente

8.44/10

Excelente ubicación, precio , habitaciónes . La atención del personal excelente y profesional. La atención del comedor es maravillosa el señor que te ubica en la mesa es muy educado y servicial . Cosas en mejora variedad del menú del desayuno. Y el Comedor se a quedado pequeño para la cantidad de huéspedes. Del resto excelente estadía

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Edgar: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. En especial que destaque la ubicación del hotel y el trato de nuestro personal. Tendremos en cuenta sus comentarios sobre la variedad del desayuno para mejorar nuestros servicios. Saludos cordiales.

Jose Antonio Párraga Castelló

Jose Antonio Párraga Castelló

06/09/2021 12:32:15

Comer es un placer en el Hotel Monterrey

8.44/10

Nuestra estancia fue corta, 4 días pero satisfactoria. Destacaría la comida. Excelente, variada , para mí , practicamente todo en su punto. Sólo he echado en falta mis cafés buenos del desayuno, De la habitación quitaría ese edificio tan alto que impide la continuidad de las vistas al mar. Hemos estado muy agusto .Gracias.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jose Antonio: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y, en especial de la comida, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Saludos cordiales.

JUANJO MARTIN LUNA

JUANJO MARTIN LUNA

03/09/2021 11:22:45

Estancia una noche

7.19/10

Lo mejor la amabilidad del personal. La habitación y la ubicación y la relación calidad precio. Lo peor no escontramos que la ducha de lluvia hacia aguas por todas partes .el bufete podría mejorar. Pero la estancia de una noche ha sido agradable y repetiriamos

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Juanjo: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera problemas con la ducha y que el buffet no cumpliera del todo con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels