Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Koelkast      Satellie TV      Verwarming      Kluis      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

 

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

We offer you a save space to store your luggage.

Please,  check the hotel cancellation policy before making any changes to your booking

Direct Reservations: confirmed on our Website www.medplaya.com, with the Hotel Reception or with our Call Centre:

Do you need to modify a direct reservation with MedPlaya? Please contact our Call Centre *

Modifications will always be subject to the cancellation policy detailed in your reservation confirmation, accommodation availability and possible rate changes at the time of request.

Cancellation of a reservation may incur cancellation fees. Need more information? Contact us.

 

Reservations confirmed with other reservations channels or travel agencies:

Do you have a reservation through another reservation channel or agency?

We cannot modify or cancel these reservations, please contact the agency directly.

•  Check-in: from - 14.00 hrs

Early check in: Please contact reception*

•  Check-out time: 11.00 hrs

Late check out: Please contact reception*

*Requests are subject to availability and may incur additional charges.

Please contact Customer service MedPlaya, Phone nº +34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

Our reception is open 24 hrs. If you know that you will be arriving late, please let us know in advance "Customer Service MedPlaya ", Phone nº+34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

 

Modifications will be subject to availability and will incur additional charges which must be paid direct to the hotel.

Please request this in advance Customer service MedPlaya, Phone nº +34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

Please, let us know in advance "Customer service MedPlaya" Phone nº. +34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

Special requests cannot be guaranteed, the hotel will do the very best to accomodate your requests. These requests are subject to availability and may incur additional charges.

 

 

Free of charge and subject to availabity

Please request this in advance, Customer service MedPlaya ,Phone nº +34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

Drinks are not included on your Half or Full Board reservation.

MedPlaya Monterrey does not offer All inclusive option.

If you have a special diet, food allergy or intolerance, please let us know during the reservation and specially at the restaurant where our staff will be happy to assist you.

Please contact us, Customer service MedPlaya , Phone nº +34 972 819 613 or email monterrey@medplaya.com

It is completely free to be a member and means you will enjoy extra benefits and services when you book with us, or stay with us.

Create an AMIGO CARD ACCOUNT with us and enjoy the benefits!

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Huisdieren geen toegang
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli.
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  14,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: 

Bij aankomst in het hotel worden er shifts toegewezen voor het restaurant
Ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur - shiften 08:00, 08:30, 09:00 en 09:30
Lunch: van 13:00 tot 15:00 uur shiften 13:00, 13:45 en 14:30 uur.
Diner van 19.30 uur tot 21.30 uur - shiften 19.30 uur, 20.15 uur en 21.00 uur


• Bar/zaal met uitzicht op het zwembad (van 08.00 tot 24.00 uur) 

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels

Gasten Beoordelingen

FRANCK

FRANCK

28/09/2022 16:12:50

Super Séjour

9.06/10

Séjour très agréable avec un très bon rapport qualité prix. Personnel accueillant et à lécoute. Chambre spacieuse et propre. Le buffet est varié et de bonne qualité. Plage et centre ville à proximité. Hôtel situé dans un quartier calme. Très bonne adresse !

Rebeca, Loyalty & Community Manager: Monsieur Franck: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'Hôtel Monterrey. Notre compilateur sait que vous distribuez votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes en termes de qualité et de prix. Heureux que vous ayez mentionné que vous avez aimé votre chambre, l'emplacement de l'hôtel, le traitement de notre personnel. Cordialement.

Antonio Doctor Saez

Antonio Doctor Saez

27/09/2022 15:24:21

Atención muy buena

9.06/10

El personal muy agradable y eficiente

Rebeca, Loyalty & Community Manager: Estimado Antonio: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. No hay nada más gratificante que saber que nuestro personal le ofreció un buen trato y naturalmente haremos extensivas sus palabras al equipo.  Saludos cordiales.

MERCÈ GARIN PIQUER

MERCÈ GARIN PIQUER

24/09/2022 21:48:55

No hi ha opció de dieta vegeteriana

7.19/10

No hi ha opció de dieta vegeteriana. La resta correcte, calitat preu.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Mercé: Gràcies pels seus comentaris sobre la seva recent estada amb nosaltres a Hotel Monterrey. Ens complau saber que el nostre establiment va complir les seves expectatives en relació qualitat preu. Lamentem que les opcions vegetarianes del nostre bufet no complissin les seves expecttives. Salutacions cordials.

JOSEP PRADES

JOSEP PRADES

23/09/2022 11:03:34

Todo correcto

9.06/10

Personal muy amable estancia perfecta.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Josep: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Agradecemos su mención a nuestro personal y por supuesto haremos extensivas sus palabras al personal. Saludos cordiales 

Ricard Lerroux Port

Ricard Lerroux Port

22/09/2022 16:44:16

Bon cap de setmana

10/10

Tot perfecte

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Benvolgut Ricard: Gràcies pels seus comentaris sobre la seva recent estada amb nosaltres a l'hotel Monterrey. És genial que ens hagi proporcionat un 10 a cada apartat i saber que van gaudir de la seva estada. Esperem rebre'l de tornada en el futur. Gràcies i salutacions.  

CARMEN R

CARMEN R

20/09/2022 17:05:35

Très bien

8.13/10

Nous avons passé 8 jours dans cet hôtel proche de la plage et du centre ville. Très bon rapport qualitéprix, chambre spacieuse et nettoyage tous les jours, petit déjeuner et repas du soir très variés pour tous les goûts. Personnel agréable malgré les difficultés du métier et laffluence. Nous sommes très satisfaits de notre séjour dans cet hôtel.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Carmen: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour avec nous à l'hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement.

ESTELA IZAGUIRRE CALLORDA

ESTELA IZAGUIRRE CALLORDA

20/09/2022 11:28:27

Excelente!

10/10

Todo muy bien! Debo destacar la atención y amabilidad de, ABSOLUTAMENTE TODO El PERSONAL. Excelente ubicación. Variación en las comidas. Muy satisfecha!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Estela: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el hotel Monterrey. Es genial que nos haya proporcionado un 10 en cada apartado y saber que disfrutaron de su estancia. En especial, que mencione nuestra ubicación, la comida y el trato de nuestro personal. Esperamos recibirle de vuelta en el futuro. Gracias y saludos. 

Xavier Pujals Cruells

Xavier Pujals Cruells

19/09/2022 11:12:00

Tornarem

9.69/10

Molt bona estada a l’hotel. Cap queixa. Tot perfecte i molt recomenable

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Benvolgut Xavier: Gràcies pels seus comentaris sobre la seva recent estada amb nosaltres a Hotel Monterrey. Ens complau saber que van gaudir de la seva estada i que el nostre establiment va complir les seves expectatives. És genial, veure què tornaran a visitar-nos. Salutacions cordials. 

JULIO GONZALEZ IGLESIAS

JULIO GONZALEZ IGLESIAS

16/09/2022 18:28:04

Conocer lugares

8.44/10

Hemos pasado unos días conociendo lugares de Girona, en el hotel el personal muy bien ,un poco inexpertos pero agradables la animación muy corta

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Julio: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Sant Eloi. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que pudieron visitar la zona. Lamentamos que echara en falta más animación. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Sol

Sol

15/09/2022 10:58:51

Todo excelente...para repetir!!!

9.06/10

Todo excelente...para repetir!!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Sol: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y saber que les gustaría repetir. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.