Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Double med hotel platja daro

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Satellie TV      Verwarming      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Family room hotel platja daro

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

Covid Note-19

MedPlaya streeft ernaar om alle services te bieden en tegelijkertijd prioriteit te geven aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en onze werknemers, en behoudt zich het recht voor om services en / of faciliteiten aan te passen om onze gasten een veilig en aangenaam verblijf bij ons te bieden.

Vergeet het masker niet mee te nemen in je bagage. Het zal u helpen om vol vertrouwen en rust van uw vakantie te genieten. In het hotel is het gebruik van een masker nodig wanneer de sociale afstand kan worden aangetast.

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

'STAYSAFE MET MEDPLAYA 20 PUNTPLAN': Alle activiteiten zullen voldoen aan de vereisten voor sociale afstand en omvatten non-contactactiviteiten zonder grote groepen

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Wisselkantoor
  • Huisdieren geen toegang
  • Fietsverhuur
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli,'STAYSAFE MET MEDPLAYA 20 PUNTPLAN': Alle activiteiten zullen voldoen aan de vereisten voor sociale afstand en omvatten non-contactactiviteiten zonder grote groepen
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  10,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur; lunch van 13.00 tot 15.00 uur; diner van 19.30 tot 21.30 uur 
• Bar/zaal voor 100 personen met uitzicht op het zwembad (van 09.00 tot 24.00 uur) 

Gasten Beoordelingen

Julio Bonal Camps

Julio Bonal Camps

02/08/2021 11:38:05

Menjar

8.75/10

Fa onze anys que anem cada any a aquest hotel i aquest any el menjar a baixat una miqueta.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Julio: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, en general, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel. Lamentamos que en esta ocasión el servicio de comida no haya cumplido con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar. Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. 

Julio Puche Artal

Julio Puche Artal

01/08/2021 13:05:22

Buena ubicación

7.50/10

Hotel muy próximo a la playa y buen desayuno buffet

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Eva Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de la proximidad de hotel a la playa y del servicio de desayuno. Esperamos recibirle de vuelta en cualquiera de nuestros hoteles.  Saludos cordiales.

Hassan El-boubsi

Hassan El-boubsi

01/08/2021 11:55:42

Super hôtel

9.69/10

Vraiment rien à dire un 1010 sur toute la ligne hôtel chaleureux personnel au petit soins service impeccable animation au top. Merci beaucoup pour votre accueil

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Hassan, Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour parmi nous à l'hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement 

Jorge Polo Bosque

Jorge Polo Bosque

31/07/2021 11:12:58

Muy bien

9.69/10

Todos los años vamos al hotel porque nos gusta la ubicación y el servicio que dan. Volveremos el próximo año nuevamente. Saludos.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jorge: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel.  Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. 

JON ARAMBURU GUIM

JON ARAMBURU GUIM

27/07/2021 12:37:00

Escapada agradable

9.06/10

Estuvimos 4 días y 3 noches en el hotel y la verdad es que quedamos encantados de la atención que recibimos, con la habitación y en general con toda la experiencia.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jon: Nos complace saber que ha disfrutado plenamente de su estancia y, en especial, que mencione el trato de nuestro personal y las habitaciones. Esperamos recibirle de vuelta pronto. Un saludo cordial.

RIAD OUARI

RIAD OUARI

26/07/2021 22:32:30

Très bon hôtel

10/10

Très bon accueil rien à dire, laccueil du personnel, le service, le restaurant, le ménage, la distance. Vous êtes au top merci ????????????

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Riad: Merci pour vos commentaires suite à votre récent séjour parmi nous à l'Hôtel Monterrey.Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Avec nos meilleures salutations

Zakia Ben Mimoun

Zakia Ben Mimoun

26/07/2021 14:57:55

Très bon sejour

7.81/10

Nous avons passé un agréable séjour dans cet hôtel. Une mention spéciale pour les cuisiniers qui sont adorables! Le personnel en général est très accueillant et dévoué ! Nous sommes agréablement surpris par cet établissement que nous recommandons vivement.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Zakia: Nous apprécions votre aimable critique. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et que vous mentionnez en particulier notre personnel. Merci de nous recommander à d'autres voyageurs. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement  

Lidia Sorrigueta Gredilla

Lidia Sorrigueta Gredilla

25/07/2021 00:32:57

Ubicación y trato excelente

8.75/10

Hemos estado muy a gusto,el trato ha sido excelente, habitación,servicios,parking todo muy correcto.En media pensión,nos dejaron escoger comida o cena,buffet bueno.Gracias por todo,si repetimos en la maravillosa costa brava, volveremos.Medidas covid muy bn.Destacar también la amabilidad y buen hacer del personal.Lo.unico negativo,qe solo estuvimos una semana!!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Lidia: Gracias por compartir su experiencia después de su reciente estancia en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas y que su familias disfrutaron de sus estancia Saludos cordiales  

Carles Carrascosa Alvarez

Carles Carrascosa Alvarez

22/07/2021 22:13:10

Todo muy correcto y personal muy muy bien.

7.81/10

Todo muy correcto.

Rebeca, Loyalty and Community Manager: Estimado Carles: Le agradecemos su reseña. Nos complace saber que ha disfrutado de la estancia con nosotros y, en especial, del trato de nuestro personal. Esperamos poder recibirle de nuevo en el futuro. Un saludo cordial  

Fernando Rodríguez Martínez

Fernando Rodríguez Martínez

22/07/2021 03:48:30

Confortable

9.38/10

Hemos estado muy bien,tranquilos y muy agusto

Rebeca, Loyalty and Community Manager: Estimado Fernando: Gracias por tomarse unos momentos en puntuar y reseñar nuestro hotel. Nos complace saber que han disfrutado de una estacia tranquila y agradable y esperamos poder recibirle de nuevo en el futuro. Un saludo cordial.

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels