Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Koelkast      Satellie TV      Verwarming      Kluis      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

 

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Huisdieren geen toegang
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli.
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  14,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: 

Bij aankomst in het hotel worden er shifts toegewezen voor het restaurant
Ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur - shiften 08:00, 08:30, 09:00 en 09:30
Lunch: van 13:00 tot 15:00 uur shiften 13:00, 13:45 en 14:30 uur.
Diner van 19.30 uur tot 21.30 uur - shiften 19.30 uur, 20.15 uur en 21.00 uur


• Bar/zaal met uitzicht op het zwembad (van 08.00 tot 24.00 uur) 

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels

Gasten Beoordelingen

Silvia Helena Ramiro de Oliveira

Silvia Helena Ramiro de Oliveira

02/09/2022 11:31:28

Buena relación calidad precio

9.06/10

Un hotel pequeño pero acogedor y una localización muy buena. Personal amable, nos gustó mucho el trabajo del animador Dani, pues estuvo muy pendiente de nuestro hijo. Los espetáculos de magia y flamenco recomendables. El maitre muy atento y profesional. La comida estaba rica, pero es verdad que después de 5 días en PC echamos de menos más variedad, concretamente algún plato caliente de legumbre. La habitación amplia, con balcón grande, frigobar, aire , cómoda. La limpieza de la habitación al llegar nos pareció correcta, pero hubo algunos detalles de la limpieza diaria cuando el hotel estaba completo que no me gustó.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Silvia: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de una estancia acogedora y de la ubicación del hotel. Agradecemos su mención al personal  y naturalmente haremos extensivas sus palabras al equipo. Es genial que le gustara la comida y tendremos en cuenta su sugerencia para el futuro. Enviaremos sus comentarios sobre la limpieza al departamento pertinente para que mejoren el servicio. Saludos cordiales.

Elisabeth Vázquez marco

Elisabeth Vázquez marco

01/09/2022 16:05:00

HEMOS ESTADO BIEN PARA REPETIR

8.13/10

La relacion calidad precio esta muy ien. Hemos estado 8 dias y no hemos tenido nigún problema. La comida esta bien teniendo en cuenta siempre la relación de calidad precio.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Elisabeth: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas en relación calidad precio. Esperamos recibirle de vuelta en el futuro. Saludos cordiales.

ROMAIN SOULIER

ROMAIN SOULIER

01/09/2022 11:43:32

Hôtels très bien situé

6.88/10

Hôtels très bien situé. Dans lensemble nourriture correct. Les petits déjeuners très bien. Le seul bémol le personnel du restaurant ne sourit pas limite désagréable hors mis le maître d hôtel.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Soulier: Merci pour votre avis. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et l'emplacement de l'hôtel. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre personne désagréable. Nous transmettrons votre message pour améliorer cet aspect de nos services. Cordialement.

MARIA JOSE MURELAGA CONSUEGRA

MARIA JOSE MURELAGA CONSUEGRA

01/09/2022 11:06:36

Explicaciones de funcionamiento

9.38/10

Buenos dias, Estuvimos genial en nuestro viaje pero si tengo que informarles que cuando llegamos simplemente nos dijeron cual era nuestra habitacion sin ninguna otra explicacion sobre como funciona el resto del hotel. Por otra parte en el regalo de cortesia si deciden poner vino seria conveniente poner tambien copas y un abridor. Por lo demas todo genial.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Maria José: Muchas gracias por dedicar unos minutos en compartir su opinión con nosotros. Nos complace saber que disfrutaron de la estancia. Agradecemos mucho sus aportaciones para mejorar nuestros servicios y por supuesto serán trasladadas a los departamentos correspondientes. Deseamos poder darle la bienvenida muy pronto en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos cordiales.

ANTONIO SATUE VILLAR

ANTONIO SATUE VILLAR

31/08/2022 20:21:59

UN BON LLOC A PLATJA DARO

8.75/10

Tot molt bé en general. Posats a buscar petites coses, en certs moments véiem cua per entrar als àpats no ens va afectar pero al sortir veiem la cua. El personal feia el que podia un reforç en moments puntuals ajudaria a reduir el problema. També estaria be que la saleta de maletes fos una mica més gran quan vaig anar havia unes bicis i vaig haver de fer malabarismes per posar les meves. En quant a les begudes del bufet els preus els vaig trobar correctes pero estaria be que estiguessin en algun lloc visible. També seria dagrair un estenedor plegable al balcó a lestiu sempre hi ha tovalloles de platja i banyadors per a assecar. Son petites coses lestada molt bona i volem repetir.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Benvolgut Antonio: Moltes gràcies per dedicar uns minuts en compartir la vostra opinió amb nosaltres. Agraïm molt les vostres aportacions per millorar els nostres serveis i per descomptat seran traslladades als departaments corresponent. Desitgem poder donar-vos la benvinguda ben aviat a qualsevol dels nostres hotels MedPlaya. Salutacions cordials,  

VÍCTOR VINUESA

VÍCTOR VINUESA

30/08/2022 19:07:36

TODO MÁS O MENOS BIEN

8.75/10

EXCEPTUANDO UN TEMA CON EL BAÑO LO DEMÁS MUY BIEN.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Víctor: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas.  Saludos cordiales.

EUSEBIO LOPEZ

EUSEBIO LOPEZ

29/08/2022 15:27:32

Todo perfecto

9.38/10

Emos estado tres días ,y emos estado muy bien ,tanto ubicación comida ,el personal todo perfecto.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Eusebio: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. En especial, que mencione la ubicación, el trato de nuestro personal y la comida. Esperamos recibirle de vuelta en el futuro. Saludos cordiales.

ALBERT MAJO

ALBERT MAJO

29/08/2022 09:32:36

7.50/10

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Albert: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de la ubicación del hotel y del buen trato de nuestro personal. Saludos cordiales.

Yolanda Martínez Nieto

Yolanda Martínez Nieto

26/08/2022 21:07:54

Personal y animación

8.75/10

Hemos quedado encantadas con el trato de todo el personal, en particular el de Laura la camarera del bar de la piscina por su amabilidad y simpatía y de Dani el animador por su cercanía y predisposición a escuchar las propuestas de los clientes. Por decir algo negativo, el agua embotellada no era muy buena y se debería informar al hacer la reserva que la bebida no entra en el menú. De todos modos repetiriamos la experiencia

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Yolanda: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, en especial, que mencione el buen trato de nuestro personal. Lamentamos que no supiera con antelación que las bebidas no están incluidas en el precio. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

Clara CHAPUT

Clara CHAPUT

25/08/2022 11:12:49

Je recommande ????

10/10

Deuxième fois que je vais dans cet hôtel toujours top. Propre, pratique, bien situé je recommande.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Chaput:Nous apprécions que vous preniez un moment pour nous laisser une critique sobre de votre récent séjour avec nous. Notre place entend dire qu'ils sont des clients assidus et qu'ils ont, une fois de plus, apprécié leurs vacances dans notre hôtel.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement.