Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Koelkast      Satellie TV      Verwarming      Kluis      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

 

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Huisdieren geen toegang
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli.
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  14,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: 

Bij aankomst in het hotel worden er shifts toegewezen voor het restaurant
Ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur - shiften 08:00, 08:30, 09:00 en 09:30
Lunch: van 13:00 tot 15:00 uur shiften 13:00, 13:45 en 14:30 uur.
Diner van 19.30 uur tot 21.30 uur - shiften 19.30 uur, 20.15 uur en 21.00 uur


• Bar/zaal met uitzicht op het zwembad (van 08.00 tot 24.00 uur) 

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels

Gasten Beoordelingen

Michel Solas

Michel Solas

21/08/2022 12:22:18

Belle surprise

8.44/10

Nous voulions un hôtel accessible à pied à la Ville et proche de la mer tout en ayant la piscine et nous avons trouvé la perle rare , La chambre était très propre et tout le long de notre séjour nettoyer avec grave soins merci beaucoup au dames de ménage ????Le monsieur à l’accueil du restaurant est vraiment souriant il est extrêmement gentil , Le personnel de service On ne peut pas juger ni il ne parle ni il ne sourit ???? la cuisine est correcte il y a le choix pour tout le monde Petit déjeuner quand à lui très garnie et avec un très grand choix bravo , Je reviendrai avec ma famille dans cette hôtel je regarderai des beaux souvenirs nous avons eu la chance d’avoir une chambre au dernier étage séjour agréable nous reviendrons en famille

JESÚS GUERRA TEJADA

JESÚS GUERRA TEJADA

21/08/2022 11:12:49

Muy buen Hotel

9.06/10

Hemos estado mi pareja y yo 5 días en el Monterrey y la verdad es que ha sido una muy grata sorpresa, parecia más un hotel de 4 estrellas que no de 3. Trato del servicio genial, la habitación cómoda y renovada, piscina pequeña pero bien y la comida sin haber mucha variedad es la mejor que he comido en cualquiera de los hoteles que he ido, calidad buenisima. Supongo que volveremos otra vez.

Josep Maria Vives Jorba

Josep Maria Vives Jorba

16/08/2022 17:57:32

Para repetir

7.19/10

Hotel muy correcto, cómodo y agradable Personal muy amable

Ana Rosa Jiménez Arévalo

Ana Rosa Jiménez Arévalo

15/08/2022 19:32:35

Valoración

6.56/10

Nuestra estancia en el hotel ha estado todo correcto

Jordi Climent

Jordi Climent

02/08/2022 11:04:40

8.75/10

todo correcto

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jordi: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Saludos cordiales   

Fernando Gutiérrez Ferrerías

Fernando Gutiérrez Ferrerías

01/08/2022 13:47:52

El hotel bien, la animación necesita volver a ser lo que fue

9.38/10

Es la segunda vez en 6 años que visitamos el hotel y hemos podido volver a disfrutar de su privilegiada ubicación, instalaciones bien conservadas y cocina deliciosa. Pero lo que convirtió la primera experiencia en memorable fue el carismático estilo de animación activa de José y su ayudante cuyo nombre no recuerdo que implicaba a mayores y pequeños, familias enteras, en actividades de todo tipo con un alto índice de participación entusiasta:, excursiones por los caminos de ronda norte y sur, toda clase de competiciones de dardos, bolos, lanzamiento de discos, karaoke, culminando con unas disparatadas galas nocturnas de entrega de diplomas a los ganadores, no necesariamente de las competiciones oficiales, podías resultar ganador sin saberlo de las categorías más rocambolescas. Culminando con la minidisco.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Señor Gutiérrez: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace escuchar que son clientes asiduos y que, una vez más, han disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel. Lamentamos que la animación de este año no haya cumplido con sus expectativas. Lo tendremos en cuenta para mejorar el servicio. Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un saludo cordial. 

Silvia  de Salas

Silvia de Salas

27/07/2022 07:38:01

Good for families

7.50/10

The hotel was very well organized. You could always have a clean table for breakfast and your room was always cleaned up. Breakfast was very varied. There are many families with very young kids so expect noise in the afternoon. Also noises from neighbors.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Dear Mrs de Salas, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that, in genereal, you enjoyed your stay, the breakfast and the cleaning service, and I am sorry you had some noise disturbances.  I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind regards  

Elodie Lecrignier

Elodie Lecrignier

19/07/2022 20:40:05

Semaine parfaite comme à chaque fois! Merci!

10/10

Les enfants ont adoré les animations! Vivement les prochaines vacances chez vous! Merci!

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Madame Lecrignier: Nous apprécions que vous preniez un moment pour nous laisser un commentaire sur votre récent séjour avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous êtes des clients réguliers et que, une fois de plus, vous avez apprécié vos vacances dans notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement  

DANIEL Gil

DANIEL Gil

20/06/2022 09:05:08

Très bon qualité prix

7.81/10

Qualité prix ras il faudrait que le buffet de dessert soit plus varié et fait maison Seul point négatif le prix du parking 14€ par jour excessif par apport à des hôtels 4 étoiles ou nous avons payé entre 8 à 12 € maixi. Lhôtel en profite car impossible de trouver une place à lextérieur.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Gil:Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour avec nous à l'hôtel Monterrey. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous sommes désolés que vous ayez eu des inconvénients avec le prix du parking.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.Cordialement. 

CARLOTA BLANCO ESPINAR

CARLOTA BLANCO ESPINAR

20/04/2022 11:36:59

Bastante bien

8.13/10

Todo fue muy bueno, la limpieza, ubicación e instalaciones excelentes. Las dos camas individuales juntas resultan incómodas para dormir dos personas juntas puesto que se abren cada dos por tres y el precio por una noche es tal vez un poco excesivo pero supongo que fue por la poca antelación. Pero por lo demás perfecto!

Rebeca, Loyalty & Community Manager: Estimada Carlota: Le agradecemos que se haya tomado un momento en dejarnos una reseña sobre su reciente estancia con nosotros. Es un placer saber que disfrutaron de la estancia, las instalaciones del hotel y su ubicación. Lamentamos que las camas le resultaran incómodas y que el precio le pareciera elevado. Esperamos poder recibirle de vuelta en el futuro. Un saludo cordial