Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Double med hotel platja daro

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Gerenoveerd  in 2016. Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefo...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Satellie TV      Verwarming      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Gerenoveerd  in 2016. Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Family room hotel platja daro

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

 Gerenoveerd  in 2016. Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is vo...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

 Gerenoveerd  in 2016. Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

 

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Wisselkantoor
  • Huisdieren geen toegang
  • Fietsverhuur
  • Free wifi
  • Medkids ents high season

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Wekelijks animatieprogramma en ´s avonds. Live muziekoptredens en voorstellingen met acrobaten, goochelaars, cabaret etc.

• MedKids voor kinderen van 4 tot 12 jaar - Hoogseizoen
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  10,00/dag

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur; lunch van 13.00 tot 15.00 uur; diner van 19.30 tot 21.30 uur 
• Bar/zaal voor 100 personen met uitzicht op het zwembad (van 09.00 tot 24.00 uur) 

Gasten Beoordelingen

MARIE LOUISE PIRAZZOLI

MARIE LOUISE PIRAZZOLI

06/08/2018 19:42:28

vacance été 2018

7.50/10

dans lensemble très bon séjour. un seule petit problème lors de notre arrivé le sol de la chambre pas net on a voulu marcher pieds nue et pas possible. si non cuisine familiale rien a redire, petit déjeuné très bien devrait commencer a 7h30. pour moi les animations commence trop tard.

Laura Service Client: Bonjour Mme. Pirazzoli, Nous vous remercions de votre confiance et d'avoir partagé votre expérience concernant votre séjour à notre établissement. Nous sommes heureux de lire que votre séjour a été agréable. Nous sommes désolés de lire que la propreté de la chambre n'a pas correspondu à vos exigences et nous transmettrons votre commentaire au département concerné. Merci de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien à vous, Laura Service Client

ROSA RAMIREZ BENITEZ

ROSA RAMIREZ BENITEZ

04/08/2018 23:00:00

Feliz de a ver estado con Medplaya hotel monterrey

8.75/10

Solo puedo dar las gracias a cada una de las personas que trabajan en el hotel porque el trato con nosotros no podía ser mejor, desde el chico y la chica de recepción, los camareros el chico de la animación super majo las chicas de la limpieza las chicas y chicos del comedor el cocinero que personalmente pude darle mis gracias por la comida, no podía estar mejor, no quiero dejarme a nadie porque he estado pocos días pero Estoi segura que volveré es un hotel tranquilo sin escándalos perfecto para ir en familia en pareja o como quieras la verdad que resumiendo solo decir que pueden estar muy orgullosos los jefes de la plantilla que tiene contratada sin ellos esto no sería posible, felicidades, espero volver pronto

Laura Atención Cliente: Estimada Sra. Ramírez, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro. Nos halaga mucho recibir su valoración y no hay nada más gratificante que leer sus amables palabras sobre el personal del hotel. Por supuesto transmitiremos sus motivadoras palabras a todo el equipo.  Nos alegra que haya podido disfrutar de su estancia junto a su familia y nos satisface enormemente leer su deseo de volver a visitarnos.  Gracias por su confianza y deseamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Saludos, Laura Atención Cliente

AITZIBER ECHAVE MANCISIDOR

AITZIBER ECHAVE MANCISIDOR

01/08/2018 13:15:35

Cosas para mejorar

7.50/10

La comida no tenia mucha variedad. Los postres toda la semana natillas, alguna vez no se podia ni comer. Mousse de chocolate por ejemplo era nesquik con gelatina y grumis. Los letreros de que comidas no estaban bien o no ponian, solo informa de que puede contener. El menu niños se puede variar tambien...

Laura Atención Cliente: Estimada Sra. Echave, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro. Lamentamos que la comida no haya sido de su agrado. Valoramos enormemente su aportación ya que es esencial para poder mejorar constantemente nuestros servicios y trasladaremos sus reseñas al departamento correspondiente. Deseamos poder atenderle de nuevo muy pronto en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura Atención Cliente

Juana Garcia Jimenez

Juana Garcia Jimenez

01/08/2018 07:43:20

SUGERIMENTS Servei de begudes

9.06/10

Crec que es podría millorar, servin les begudes a la taula i cobran el total al surtir de lhotel. No es agradable tocar monedes abans de dinar. Ni fer cues innecesaries per una beguda. En altres hotels fan servir aquest sistema i en la nostra opinió es més pràctic i agradable....no obstant nosaltres tornarem. El conjunt de tot es correcte.

Laura Atenció Client: Benvolguda Sra. Garcia, Moltes gràcies per compartir la seva experiència amb nosaltres. Treballem constantment en la millora del nostres serveis i agraïm la seva aportació en relació al servei de begudes en el menjador. Preguem disculpi les possibles molèsties. En relació al pagament, ens agradaria informar que pot fer-lo efectiu a recepció al final de la seva estada. Estem molt contents de llegir que la seva estada ha complert amb les seves expectatives i no hi ha res que ens satisfaci més que llegir que tornaran a visitarnos. Agraïm la seva confiança i esperem poder donar-li de nou la benvinguda en la seva propera visita a Platja d'Aro. Salutacions, Laura Atenció Client

Nathalie Serra

Nathalie Serra

31/07/2018 13:38:10

bien

7.50/10

bonne semaine très propre

Laura Service Client: Bonjour Mme. Serra, Nous vous remercions d’avoir pris quelques minutes afin de nous partager votre avis concernant notre hôtel. Nous sommes heureux de lire que votre séjour a été agréable et merci d'apprécier la propreté de l'hôtel. Nous vous remercions de votre confiance et espérons vous revoir bientôt. Salutations, Laura Service Client

ASZTALOS

ASZTALOS

31/07/2018 07:59:12

:

7.50/10

Das Essen hat uns nicht gefallen,der Pool ist klein,und die Kissen sind unbequem.Das Zimmer war seehr laut! Personal ist sehr nett!

Raquel Barco Perez

Raquel Barco Perez

26/07/2018 17:36:32

OPINION

6.56/10

El hotel está muy bien situado, mejoraría un por las instalaciones bar, piscina. La comida está buena, pero se agradecería algo más de variedad.

Laura Atención Cliente: Estimada Sra. Barco, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey y por compartir su opinión con nosotros. Nos alegra que la situación del hotel haya sido de su agrado y agradecemos sus aportaciones para mejorar nuestros servicios. Gracias por su confianza y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto. Saludos, Laura Atención Cliente

ESTHER PEÑAS LAGUNAS

ESTHER PEÑAS LAGUNAS

26/07/2018 09:31:49

muy bien

9.38/10

Trato por parte de todo el personal excelente

Laura Atención Cliente: Estimada Sra. Peñas, Muchas gracias por escoger MedPlaya Monterrey para su estancia en Playa de Aro. Agradecemos mucho su valoración y nos halaga leer su referencia al personal. Nuestro objetivo principal es hacer que su estancia sea lo más agradable posible y nos alegra haber cumplido con sus expectativas. Gracias por su confianza y deseamos poder darle de nuevo la bienvenida muy pronto. Saludos, Laura Atención Cliente

EVA ZABALZA ZABALZA

EVA ZABALZA ZABALZA

24/07/2018 13:05:50

El personal un 10

9.69/10

El personal del hotel muy bueno.

Laura Atención Cliente: Estimada Sra. Zabalza, Muchas gracias por dedicar unos minutos en compartir su experiencia con nosotros. Nos halaga mucho recibir su valoración y agradecemos enormemente su mención al personal. Por supuesto transmitiremos sus motivadoras palabras a todo el equipo. Gracias por su confianza y deseamos poder atenderle de nuevo en cualquiera de nuestros hoteles MedPlaya. Saludos, Laura Atención Cliente

alain libert

alain libert

21/07/2018 13:43:19

vacances a platja daro

8.13/10

hôtel sympathique très bien situé 70 mètres de la plage personnel super accueillent surtout augustin et frank au bar de lhotel ,seul bémol pas de chaines francaise a la tv

Laura Service Client: Bonjour M. Libert, Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience concernant votre séjour à MedPlaya Monterrey. Nous sommes très contents de recevoir votre évaluation et merci d'apprécier la gentillesse du personnel. Ses paroles aimables seront transmises à toute l'équipe et en particulier a Agustin et Frank. Vos commentaires sont très importants pour nous puisque nous aident à améliorer notre service. Nous en prenons bonne note de votre remarque sur les chaines francaise a la TV.  Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien à vous, Laura Service Client  

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels