Hotel Monterrey
Tekst: Route:

Transport vanaf de luchthaven van Girona:

Taxi

De taxistandplaats bevindt zich aan de uitgang van de luchthaven. De afstand is 33 km en de kosten zijn 48 euro (ongeveer) per reis. Er kan een toeslag zijn voor bagage, vakanties of nachtdiensten.

Bus

De bushalte bevindt zich naast de aankomsthal. Er is geen directe verbinding van de luchthaven van Girona naar Platja de Aro. Om bij Platja d'Aro te komen, moet je een bus nemen van het busbedrijf van Barcelona naar het station van Girona en dan een andere bus nemen van het bedrijf Moventis / Sarfa naar Platja d'Aro. Op Platja d'Aro heeft de bus 2 haltes, een is bij de taxistandplaats en de andere bij het busstation. De beste optie is het busstation. Vanaf het busstation naar het hotel Monterrey is er 1,5 km afstand.

Met de auto

Verlaat de luchthaven en neem de weg C-25 richting Sant Feliu de Guíxols- Platja d'Aro. Neem in Cassà de la Selva de C-65 richting Sant Feliu de Guíxols-Platja d'Aro. Wanneer je aankomt in Santa Cristina d'Aro, ga verder op de C-31 richting Platja d'Aro. Neem afslag 314 richting GI-662 naar het centrum. Je komt binnen via Avinguda Castell d'Aro. Neem op de tweede rotonde de eerste afslag op Carrer Juli Garreta, tot je bij een rotonde de eerste afslag neemt bij Avinguda S'Agaró. Rijd door op Avenida S'Agaró en neem op de eerste rotonde de derde afslag naar Carrer San Sebastià, sla rechtsaf naar de Calle Onze de Setembre. Een paar meter, sla rechtsaf naar Pasaje Bolívar. Het hotel ligt aan uw linkerhand. Zie bovenstaande kaart voor meer details.

Kamertypes

Tweepersoonskamer Med

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Koelkast      Satellie TV      Verwarming      Kluis      Haardroger      Welkomstgeschenk      telefoon      Bureau      Flatscreen tv      Wekservice   

Al onze tweepersoonskamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro biedt gasten kamers met airconditioning en verwarming, telefoon, satelliettelevisie, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Familiekamer

 Wifi    Air conditioning    balkon / terras   Meer

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en ver...

Omvat:

  Wifi      Air conditioning      balkon / terras      badkamer      Bureau      Uitzicht op het zwembad      Linnen      Handdoeken      Wekservice      Flatscreen tv      Bidet      Strijkfaciliteiten      Parket      telefoon      Welkomstgeschenk      Haardroger      Kluis      Verwarming      Satellie TV      Uitzicht op de stad   

Al onze familiekamers zijn ingericht in een moderne en functionele stijl. Het Monterrey Hotel Playa de Aro heeft familiekamers voor maximaal 4 personen. De kamer is voorzien van airconditioning en verwarming, telefoon, satelliet-tv, een haardroger, een koelkast, een badkamer en een groot balkon. optionele kluis.

Over Hotel Monterrey

OFFICIËLE WEBSITE

Hotel Monterrey de Platja d’Aro, gelegen in een rustige buitenwijk, biedt u een ontspannen en gemoedelijke sfeer. De maaltijden zijn in buffetvorm met gerechten uit de nationale en continentale keuken. Hotel Monterrey bevindt zich op 75 meter van het belangrijkste strand van Platja d’Aro, een van de bekendste bestemmingen van de Costa Brava. Alle kamers beschikken over een balkon aan de buitenzijde. Gratis Premium Wifi is beschikbaar in het hele hotel.

 In Platja d’Aro, gelegen in het hart van de Costa Brava, vindt u veel mogelijkheden tot ontspanning en vermaak, maar u kunt er ook diverse sporten beoefenen zoals golfen en zeilen. U kunt er genieten van een paar dagen rust op de stranden, waarvan wij het Grote Strand (‘platja Gran’) graag willen noemen voorzien van grof zand en diep water. Of u geniet van een duik in een van de vele lieflijke en rustige baaien die u bereikt via de rondweg, waar u tegelijkertijd de fraaiste uitzichten zult ontdekken die deze weg u biedt.

 

Número de Registro en turismo: HG-002107 (Hotel Monterrey ***)

Veelgestelde vragen

Klik hier voor informatie en prijzen

  • Parkeerplaats
  • Buitenbad
  • Restaurant
  • Voorzieningen voor gehandicapten
  • 24 uurs receptie
  • Snackbar
  • Animatieprogramma
  • Bar
  • Wifi
  • Bagagekluis
  • Tafeltennis
  • Speeltuin
  • Verkoop van georganiseerde uitstapjes
  • Autoverhuur
  • Huisdieren geen toegang
  • Free wifi

Het hotel beschikt over 4 aangepaste Premium kamers.
• Toegang voor gehandicapten.

• Buitenzwembad met barservice, ligstoelen en parasols. 
• Animatieprogramma Beschikbaar vanaf juli.
• Biljard. 
• Tafeltennis. 
• Televisie- en leeszaal. 
• Internetruimte.

• Huisdieren zijn niet toegestaan, blindengeleidehonden uitgezonderd.

• Heeft u vervoer nodig? Klik hier voor informatie en prijzen

• Wifi gratis in het hele hotel

• Openbare telefoons 
• Post 
• Internet 
• Fax 
• Excursies 
• Autoverhuur 

Onze eetzaal biedt maaltijden in buffetvorm (gerenoveerd 2015 seizoen), waar u een grote variëteit aan gerechten aantreft uit de nationale en continentale keuken waar u uit kunt kiezen.

Geen picknickdienst aanwezig.

Halfpension en volpension omvatten geen dranken.

 

• Airconditioning 
• Complete badkamer 
• Kabel- en satelliettelevisie
• Telefoon
• Balkon
• Huurkluisje

• Optionele Koelkast

• Tijd van aankomst: 13.00
• Tijd van vertrek: 11.00

• Wieg: afhankelijk van beschikbaarheid. GRATIS.

• Vlak naast het hotel. Buiten en afgesloten 
• Prijs: €  14,00/dag afhankelijk van beschikbaarheid bij aankomst

• Op 75 meter van het strand
• Gelegen in een rustige wijk van Platja d’Aro. 
• Buffetservice in het restaurant 
• Buitenzwembad
• Bagagedepot

Restaurant met buffet-stijl dienst

• Halfpension en volpension omvatten geen dranken, behalve All Inclusive

• Openingstijden eetzaal: 

Bij aankomst in het hotel worden er shifts toegewezen voor het restaurant
Ontbijt van 08:00 tot 10:00 uur - shiften 08:00, 08:30, 09:00 en 09:30
Lunch: van 13:00 tot 15:00 uur shiften 13:00, 13:45 en 14:30 uur.
Diner van 19.30 uur tot 21.30 uur - shiften 19.30 uur, 20.15 uur en 21.00 uur


• Bar/zaal met uitzicht op het zwembad (van 08.00 tot 24.00 uur) 

De algehele waardering van deze eigenschap

  • Gezinnen met oudere kinderen
  • Gezinnen met jonge kinderen
  • Oude koppels
  • Vriendengroepen
  • Eenzaam Reizigers
  • Jonge Koppels

Gasten Beoordelingen

Cristina Canals Latorre

Cristina Canals Latorre

28/08/2021 23:46:27

Un hotel qué a cubierto mis expectativas

7.19/10

Habitaciones amplias,camas cómodas y bufé correcto, en definitiva un hotel muy recomendable.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Cristina: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia, en especial de la amplitud de las habitaciones, las camas y el buffet, y que nuestro establecimiento cumplió con sus expectativas. Saludos cordiales.

FLORIAN FRANCOIS MERMIN

FLORIAN FRANCOIS MERMIN

28/08/2021 14:06:35

Bon hôtel

8.13/10

Toujours satisfait de cet hôtel, petit bémol, le buffet qui n’a rien d’exceptionnel: la situation est idéale proche de tout, je reviendrais avec grand plaisir ! Et un grand merci au personnel, vraiment serviable et très sympa.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Monsieur Florian: Nous apprécions vos commentaires sur votre récent séjour parmi nous à l'hôtel Esmeraldas. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et nous sommes désolés que le buffet n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur. Cordialement.

Elisabet Gato Rubio

Elisabet Gato Rubio

25/08/2021 16:53:46

Hotel perfecto

8.75/10

El hotel está muy limpio y cumple con todas las medidas anti-covid. Habit modernas y la comida buena, al ser un hotel pequeño y familiar no está masificado. Hemos pasado unas vacaciones muy a gusto. Comentar que la animación si es muy escasa, pero si buscas un poco de relax, lo recomiendo. L Gracias

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Elisabet: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que la animación no cumpliera con sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

ADRIAN

ADRIAN

25/08/2021 11:05:52

Calidadprecio muy buena

8.13/10

Comida espectacular, falta personal en el área comedor

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Adrián: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y de la comida. Lamentamos que sintieran que faltaba personal en el comedor. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

ADORACION MOLINER PLANAS

ADORACION MOLINER PLANAS

24/08/2021 09:26:07

Paper de wàter

10/10

Només una coseta, el paper de wàter és massa fi, es trenca de seguida

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimada Adoración: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que tuviera inconvenientes con el papel higiénico. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

AITOR LASCURAIN ACHA

AITOR LASCURAIN ACHA

23/08/2021 12:19:56

Una pena la animación

8.75/10

El primer día que llegamos,nos vino Sara y muy bien, pasamos muy bien en la mini disco. Pero hay se acabó todo. No volvió a haber ninguna actividad en toda la semana. Una pena la verdad cuando tienes niños sueles usar bastante estas actividades. Lo demás muy bien como los hoteles medplaya que hemos estado. Un saludo

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Aitor: Le agradecemos sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el Hotel Monterrey. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y lamentamos que la animación le pareciera insuficiente.  Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales. 

SOPHIE CRESPON

SOPHIE CRESPON

23/08/2021 11:37:22

Bien

7.81/10

Très bien dans l’ensemble

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Mamdame Sophie: Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour parmi nous à l'Hôtel Monterrey. Nous sommes heureux de savoir que, dans l'ensemble, vous avez apprécié votre séjour et que notre établissement a répondu à vos attentes. Cordialement,

ALBERT MAJÓ GORCHS

ALBERT MAJÓ GORCHS

18/08/2021 13:19:14

.

7.50/10

..........

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Albert: Gracias por tomanrse unos instante en puntuar nuestro alojamiento. Nos complace saber que, en general, disfrutaron de la estancia y esperamos recibirlos de vuelta pronto. Un saludo cordial.  

Oscar Puigderrajols Ibern

Oscar Puigderrajols Ibern

18/08/2021 00:18:02

Estuvimos superbien!!

10/10

Habitación y baño nuevos. Muy buena atención al cliente y muy buenos profesionales. El buffet desayuno podria mejorar. Tranquilo y no molestan los ruidos de las habitaciones.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Oscar: Gracias por sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros en el hotel Monterrey. Es genial que nos haya proporcionado un 10 en cada aparatado y saber que disfrutaron de su estancia.  En especial que mencione la habitación recientemente renovada y el trato de nuestro personal. Tendremos en cuenta sus comentarios sobre el buffet para mejorar nuestro servicio. Esperamos recibirle de vuelta en el futuro. Gracias y saludos. 

Jesús Escribano Salas

Jesús Escribano Salas

15/08/2021 11:40:05

Buen hotel si buscas, limpieza, ubicación buenísima y tranquilidad

7.81/10

A nosotros nos gusta mucho por la limpieza, personal y ubicación, repetimos cada año unos días, aunque la comida y animaciónvas al paseo y solucionado no es gran cosa, en calidad precio lo compensa.

Rebeca, Loyalty Manager, MedPlaya Hotels: Estimado Jesús: Muchas gracias por dedicar unos minutos a opinar sobre nuestro alojamiento. Nos alegra mucho saber que la relación calidad precio ha cumplido con sus expectativas y que ha disfrutado de la estancia. En especial, que mencione la limpieza, el personal y la ubicación del hotel.  Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.