Welkom op onze website. Wanneer u verder gaat met het verkennen en gebruiken van deze website stemt u toe zich te houden aan en u gebonden te voelen aan de volgende condities en gebruiksvoorwaarden, die tesamen met de ons privacybeleid uw verhouding met Med Playa bepalen betrekkende deze website. De term ´Med Playa´ of ´ons´ of ´wij´ verwijst naar de eigenaar van de website, wiens geregistreerde kantooradres luidt: MED PLAYA MANAGEMENT, Ps General Mendoza 1 6 17002 - (Girona) - Gerona. Ons bedrijfsregistratienummer is B17076886 Tomo 1.597, Folio 58, Hoja A-21.313, Inscrip. 1ª De term ´u´ verwijst naar de gebruiker of bezoeker van deze website. Het gebruik van deze website is onderhevig aan de volgende gebruiksvoorwaarden:
De pagina´s van deze website hebben een algemeen informatief en gebruikskarakter. Ze kunnen zonder voorafgaande kennisgeving veranderd worden.
Wij noch enige derde partij geven enige garantie of waarborg op de juistheid, actualiteit, doelmatigheid, volledigheid of toepasbaarheid van de informatie en andere materialen aangeboden of aangetroffen op deze website met welk doel ook. U erkent dat dergelijke informatie onnauwkeurigheden of fouten kan bevatten en wij wijzen uitdrukkelijk iedere aansprakelijkheid voortvloeiende uit dergelijke onnauwkeurigheden of fouten, in de breedste rechtsgeldige zin, van de hand.
Het gebruik van enige informatie of enig materiaal op deze website is volledig voor uw eigen risico; wij accepteren geen aansprakelijkheid. Het is uw eigen verantwoordelijkheid u er van te verzekeren dat enig product, enige dienst of inlichting verschaft via deze website aan uw specifieke verwachtingen voldoet.
Deze website bevat materiaal dat ons eigendom is of dat door ons is gelicentieerd. Dit materiaal bevat, onder andere, het design, de layout, de vormgeving en presentatie en afbeeldingen. Reproductie, anders dan in overeenstemming met de auteursrechtenovereenkomst, die deel uitmaakt van deze condities en voorwaarden, is verboden.
Alle handelsmerken die op deze website verschijnen en die niet eigendom zijn van of gelicentieerd zijn door de eigenaar, worden op de website als zodanig aangegeven.
Ongeauthoriseerd gebruik van deze website kan leiden tot schadeclaims en /of strafvervolging.
Deze website kan zo nu en dan links naar andere websites bevatten. Deze links worden voor uw gemak getoond, om extra informatie te verschaffen. Zij houden niet in dat wij die website(s) onderschrijven. Wij hebben geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van de gelinkte website(s).
Het is niet toegestaan een link naar deze website te maken vanaf een andere website of een ander document zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van [business name].
Uw gebruik van deze website en enig mogelijk geschil voortvloeiende uit dergelijk gebruik is onderworpen aan Spaanse wetgeving.
Website Clausule
De informatie op deze website heeft een algemeen informerend karakter. De informatie wordt verstrekt door Med Playa, en hoewel wij trachten de informatie up-to-date en correct te houden, geven wij geen garantie van welk soort ook, expliciet of impliciet, op de volledigheid, juistheid, betrouwbaarheid, toepasbaarheid of beschikbaarheid van op de website getoonde informatie, producten, diensten of bijbehorende afbeeldingen van welke aard ook. Uw afhankelijkheid van dergelijke informatie is volledig op eigen risico. Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor enig verlies of schade tot enige limiet, indirect verlies of gevolgschade, of enig ander verlies of schade ten gevolge van verlies van gegevens of winst voortvloeiende uit, of verbonden aan, het gebruik van deze website. U vindt op deze website links naar andere websites die niet onder controle van Med Playa staan. Wij hebben geen controle over de aard, inhoud en beschikbaarheid van die sites. Het opnemen van zekere links houdt niet noodzakelijkerwijs een aanbeveling in of een instemming met de gezichtspunten aldaar verkondigd. Wij doen er alles aan om deze website beschikbaar te houden en soepel te laten lopen. Med Playa neemt echter geen verantwoordelijkheid, en is niet aansprakelijk voor een tijdelijke uitval van de website vanwege technische problemen buiten onze controle.
MEDPLAYA AMIGO! LOYALTY PROGRAM: TERMS AND CONDITIONS
1. INTRODUCTION
At MedPlaya, our customers are our top priority. That's why we have developed the all-new MedPlaya Amigo! Loyalty Programme, designed to offer our direct customers the best prices, favourable conditions, and exclusive offers and benefits.
MedPlaya Amigo! consists of three levels: Holiday Friends, BFFs, and Soulmates. Your level within the programme increases as you accumulate more stays with us, and with each level, you unlock additional benefits.
The following terms and conditions outline how MedPlaya Amigo! works and can be referred to anytime on the MedPlaya Hoteles website: www.medplaya.com.
MedPlaya Amigo! utilizes a Customer Identification Number to identify members. By accepting these terms and conditions, the MedPlaya Amigo member confirms their awareness and understanding of the programme’s details.
MedPlaya reserves the right to make necessary amendments to the conditions of MedPlaya Amigo! as it deems necessary.
The advantages of MedPlaya Amigo! are applicable to all MedPlaya hotels, with the exception of Resort Giverola & Bella Vista Beach Club.
2. REGISTERING FOR MEDPLAYA AMIGO!
The programme is available to adults over 18 years old.
Official bodies and companies are excluded from the MedPlaya Amigo! programme.
You can register for MedPlaya Amigo! through the following channels:
- The www.medplaya.com website: Fill out the online registration form with your personal information and accept the provided conditions. - In MedPlaya Hotels: Use the QR code for registration.
Registration for MedPlaya Amigo! program is free. An email address is required to register for MedPlaya Amigo!, and each registration must have a unique email address.
3. MEDPLAYA AMIGO
Once you have completed registration for MedPlaya Amigo!, you can access your personal MedPlaya Amigo! area on www.medplaya.com. This can be done by identifying yourself with your email address or MedPlaya identification number (ID MedPlaya) and password.
Within the MedPlaya Amigo! dashboard, you can:
- View and download your digital MedPlaya Amigo! identification card, which displays your full name and MedPlaya Identification Number (ID MedPlaya).
- Check and update your personal details.
- View your booking history and easily make new reservations.
- Adjust your access settings for the MedPlaya Amigo! private area.
- Make your next reservation at the best price available!
Please note that your MedPlaya Amigo! membership is personal and non-transferable.
* In order that your discount is applied correctly it is important that you identify yourself using your ID MedPlaya Amigo! or email associated with your account when making your reservation.
4. BENEFITS OF MEDPLAYA AMIGO
As a member of the MedPlaya Amigo! you will be the first to hear of our promotions and offers* and will enjoy discounts and benefits on your direct reservations at all our MedPlaya Hotels, excluding Resort Giverola/Hotel Bella Vista. *The inclusion in our Newsletter database is a condition of MedPlaya Amigo!
Discounts and benefits are applied based on your MedPlaya Amigo! membership level, all your stays (direct reservations only) count towards your membership level, and discounts, benefits and rewards are applicable on your stays with us when you have made your reservation on our website www.medplaya.com, through our Call Centre, Guest Service Managers, or directly at the hotel Reception.
Please refer to the table below for the different levels and associated benefits:
Your membership level is determined by the number of nights you have stayed with us (only direct reservations count) in any MedPlaya Hotel within the two years preceding your upcoming reservation check-in date. Please note that membership levels may fluctuate based on this criterion.
Discounts and benefits do not apply to reservations made through third-party agents, online travel agents, or tour operators.
Discounts will be applied to the price of the room occupied by the MedPlaya Amigo! member at check-in, and benefits will be available upon arrival at the hotel. Benefits and discounts are not duplicated when more than one MedPlaya Amigo! member occupies a room.
Discounts are applied to the final price of the reservation, excluding extras, and are not applicable to 100% Non refundable bookings.
5. CANCELLING YOUR MEDPLAYA AMIGO MEMBERSHIP
Membership of the MedPlaya Amigo! programme may be cancelled for the following reasons:
- The user may request to cancel their membership of the MedPlaya Amigo programme by sending an email to: contact@medplaya.com
- MedPlaya management reserves the right to the temporary or permanent cancellation of the MedPlaya Amigo members membership under the following circumstances:
- Improper use of the MedPlaya Amigo Programme. - Failure to comply with the Terms and Conditions accepted when registering for the programme. - Inappropriate behaviour at the hotel. - Detection of incorrect data provided when registering for the MedPlaya Amigo programme. - The demise of the MedPlaya Amigo member. - When no transactions or bookings have been made using your MedPlaya Amigo account during the past five years.
6. PRIVACY POLICY – DATA PROTECTION
By completing the registration request for the MedPlaya Amigo! programme, the user accepts and authorizes MED PLAYA MANAGEMENT, SL to use and process the personal data provided for the purposes of the customer loyalty programme of the MED PLAYA group, such as the improvement of the commercial relationship with the client and making personalized offers.
Similarly, for the proper fulfilment of the programme, your personal data will be transferred to companies of the MED PLAYA group for the purposes described above.
The Personal Data that you provide will be processed to identify you as a user of the programme and to give you access to the various features and services that are available to users registered in the programme.
The user can, at any time, revoke consent for the processing of their personal data by sending an email to rgpd@medplaya.com. However, the revocation of consent will imply the exclusion of the client from the MedPlaya Amigo! programme.
MED PLAYA streeft ernaar om de privacy van klanten en gebruikers van haar website en sociale netwerken te respecteren en de persoonsgegevens die mogelijkerwijs zijn verkregen door enige vorm van contact met onze hotelketen te beschermen.
Daartoe heeft MED PLAYA de benodigde veiligheidsmaatregelen van technische en organisatorische aard geïmplementeerd, noodzakelijk om de veiligheid en integriteit van persoonsgegevens van klanten te waarborgen en verlies of niet geoorloofde verwerking of toegang te voorkomen, in overeenstemming met de huidige wetgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.
In dit verband, en in overeenstemming met de bepalingen van Verordening UE 2016/679 van het Europese Parlement (RGPD), zullen we hieronder de behandeling van persoonsgegevens door MED PLAYA omschrijven.
Wie is de verantwoordelijke voor het verwerken van uw persoonsgegevens?
Met welk doeleinde verwerken wij uw persoonsgegevens?
Wij verwerken de verkregen gegevens om het registratieproces en de relatie met de gebruikers van onze website te beheren, om antwoord te geven op en te reageren op verzoeken van gebruikers via de verschillende contactformulieren en om gecontracteerde diensten administratief te beheren.
Meer specifiek voeren wij bij MED PLAYA de volgende verwerking van uw persoonsgegevens uit:
ONLINE RESERVERINGEN: Door het invullen van het Online Reserveringsformulier accepteert en autoriseert de gebruiker MED PLAYA MANAGEMENT, SL het gebruik van de verstrekte persoonsgegevens voor de uitvoering van de gevraagde reservering en het verstrekken van de gecontracteerde accommodatie. In het geval dat de gebruiker uitdrukkelijk heeft ingestemd met het ontvangen van commerciële boodschappen door het vakje van het formulier aan te kruisen dat overeenkomt met de ontvangst van reclame voor diensten en aanbiedingen van de MED PLAYA groep, zullen uw persoonlijke gegevens verder worden verwerkt om u per e-mail informatie te kunnen toesturen over nieuws en offertes.
Evenzo wordt de gebruiker geïnformeerd dat bij het maken van een reservering persoonsgegevens en andere gegevens met betrekking tot de reservering doorgegeven worden aan bedrijven die deel uitmaken van de MED PLAYA groep en die betrokken zijn bij het beheren en uitvoeren van de reservering, zoals hierboven omschreven.
AMIGO CARD: Door het inschrijvingsformulier van het AMIGO CARD programma in te vullen accepteert en autoriseert de gebruiker MED PLAYA MANAGEMENT, SL om de verstrekte persoonsgegevens voor het loyaliteitsprogramma van de MED PLAYA groep te gebruiken en te verwerken. Dit programma heeft tot doel het verbeteren van de commerciële relatie met de klant en het aanbieden van gepersonaliseerde offertes.
Evenzo worden uw persoonsgegevens, benodigd voor de juiste uitvoering van het programma, overgedragen aan bedrijven binnen de MED PLAYA groep voor de hierboven omschreven doeleinden.
De persoonsgegevens die u ons verstrekt worden verwerkt om u te kunnen identificeren als gebruiker van het programma en geven u toegang tot de verschillende functies en diensten die beschikbaar zijn voor de in het programma geregistreerde gebruikers.
De gebruiker kan op ieder moment de toestemming voor de verwerking van zijn persoonsgegevens intrekken door een e-mail te sturen naar rgpd@medplaya.com. Het intrekken van deze toestemming impliceert evenwel dat de klant wordt uitgesloten uit het AMIGO CARD programma.
NIEUWSBRIEF: Door het invullen van het verzoek tot ontvangst van de nieuwsbrief accepteert de gebruiker dat zijn of haar e-mailadres opgenomen wordt in een distributielijst voor reclameboodschappen, met als doel het verzenden van nieuws en commerciële aanbiedingen van de MED PLAYA groep.
Zodoende zullen wij u, wanneer u zich voor de MED PLAYA nieuwsbrief inschrijft, informatie verstrekken over nieuws en over onze diensten via e-mail, sms en telefoon. De gebruiker kan zijn toestemming voor deze commerciële communicatie op ieder moment intrekken door een e-mail te sturen naar rgpd@medplaya.com.
CURRICULUM VITAE: Door het invullen van het CV-aanmeldingsformulier op onze website accepteert en autoriseert de gebruiker MED PLAYA MANAGEMENT, SL om de verstrekte persoonsgegevens te gebruiken en te verwerken zodat deze geïntegreerd worden in een database voor personeelsselectie, met als doel te worden aangewend voor de selectie van personeel in de verschillende hotels en bedrijven die tot de MED PLAYA groep behoren.
CONTACT FORMS: By filling in the contact and opinion form on the website, the user accepts and authorizes MED PLAYA MANAGEMENT, SL to use and process the personal data provided in order to respond to requests, suggestions and complaints, as well as to improve the quality of service. For the proper attention of and answer to the communication, your personal data may be transferred to companies of the MEDA PLAYA group in order to give the most appropriate response to the request.
The user can, at any time, request the cancellation of their personal data by sending an email to rgpd@medplaya.com.
TELEPHONE CALLS TO OUR CUSTOMER SERVICE (CALL CENTRE): By contacting our Call Centre, the user accepts and authorizes MED PLAYA MANAGEMENT, SL to use and process the personal data provided in order to respond to requests, suggestions and complaints, as well as to improve the quality of service. For the proper attention of and answer to the communication, your personal data may be transferred to companies of the MEDA PLAYA group in order to give the most appropriate response to the request.
The user can, at any time, request the cancellation of their personal data by sending an email to rgpd@medplaya.com.
Hoe hebben we uw persoonsgevens verkregen en wat is de wettelijke basis voor de verwerking van uw gegevens?
De wettelijke basis voor de verwerking van uw persoonsgegevens is de uitdrukkelijke toestemming die de belanghebbende zelf eerder gegeven heeft, alsook de naleving van de wettelijke verplichtingen zoals uiteengezet in de Verordening (EU) 2016/679 van het Europese Parlement en de Raad van Europa van 27 april 2016 en in andere geldende wettelijke voorschriften met betrekking tot bescherming van persoonsgegevens.
Zodoende zijn de persoonsgegevens die we verwerken afkomstig van de belanghebbende partij zelf of van zijn wettelijke vertegenwoordiger. In geen geval worden speciale soorten persoonsgegevens behandeld, zoals: gegevens die een etnische of raciale afkomst onthullen, politieke opvattingen, religieuze of levensbeschouwelijke overtuigingen, gegevens over vakbondslidmaatschap, genetische of medische gegevens van een fysieke persoon) .
Het niet verstrekken van de gevraagde persoonsgegevens of het niet accepteren van het voorliggende privacybeleid maakt het onmogelijk zich te kunnen abonneren, zich te registreren of informatie te ontvangen over de diensten van het Amigo Card programma, of leidt tot de beëindiging van de inscriptie in het programma.
In gevallen waarin al een eerdere contractuele relatie tussen beide partijen bestaat, vormen de correcte uitvoering van de administratieve, belastingtechnische, boekhoudkundige en arbeidsmatige verplichtingen zoals die vereist zijn onder de huidige wetgeving de basis van een dergelijke relatie.
Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
De persoonsgegevens worden bewaard zo lang u in relatie met ons staat, in acht nemende de periodes die zijn vastgelegd in de van toepassing zijnde wettelijke bepalingen en enkel gedurende de tijd die strikt genomen noodzakelijk is om alle mogelijke verantwoordelijkheden die voortvloeien uit genoemde relatie af te kunnen handelen.
In ieder geval zullen wij uw gegevens verwijderen wanneer deze niet langer noodzakelijk of relevant zijn voor de doeleinden waarvoor deze zijn verzameld, 10 jaar na het aangaan van het laatste dienstcontract, wanneer u niet eerder zelf om verwijdering van de gegevens hebt verzocht.
De gegevens die voor commerciële doeleinden worden vastgelegd blijven van kracht zolang niet om verwijdering verzocht is. De gebruiker kan op elk moment de toestemming voor de verwerking van zijn persoonsgegevens intrekken door een e-mail te sturen naar rgpd@medplaya.com.
Curriculums die naar het bedrijf worden gestuurd, worden 2 jaar na ontvangst verwijderd.
Aan wie worden uw gegevens doorgegeven?
Er worden geen gegevens overgedragen aan derden, behalve aan bedrijven die deel uitmaken van de MED PLAYA groep en aan serviceproviders die namens ons diensten leveren, of wanneer daartoe een wettelijke verplichting bestaat. De gegevens worden overgedragen aan bedrijven die deel uitmaken van onze groep met het doel de benodigde informatie te leveren voor de juiste uitvoering van de dienstverlening.
De informatie die u ons verstrekt via deze website en via de applicatie zal worden vastgelegd in gegevensbestanden die eigendom zijn van MED PLAYA MANAGEMENT, SL.
Wat zijn uw rechten?
Iedereen heeft het recht om na te vragen of MED PLAYA in het bezit is van zijn persoonsgegevens.
Op deze manier heeft u het recht om bevestigd te krijgen of wij uw persoonsgegevens in bezit hebben, in welk geval u recht op inzage heeft. U kunt ook vragen dat uw gegevens worden gecorrigeerd als ze onjuist of onvolledig zijn en verzoeken om de gegevens te laten verwijderen wanneer deze, naast andere redenen, niet langer noodzakelijk zijn voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld.
Bovendien kunt u in bepaalde omstandigheden om een beperkte verwerking van uw gegevens vragen of, om redenen die verband houden met uw specifieke situatie, kunt u zich ook verzetten tegen de verwerking van uw gegevens. In dit geval zullen we afzien van het verwerken van de gegevens, behalve wanneer er wettelijk gronden bestaan die prevaleren boven uw rechten en belangen of wanneer de gegevens dienen voor het opstellen, indienen of verdedigen van reclamaties.
Dit zijn uw rechten:
TOEGANG TOT UW GEGEVENS: U kunt de persoonsgegevens opgenomen in de gegevensbestanden van de MED PLAYA groep raadplegen.
RECTIFICATIE VAN UW GEGEVENS: U kunt de persoonsgegevens wijzigen als ze onjuist zijn.
VERWIJDERING VAN UW GEGEVENS: U kunt verzoeken dat uw gegevens verwijderd worden.
FORMAAT VAN UW GEGEVENS: U kunt alle persoonsgegevens die u ons hebt verstrekt en die benodigd zijn voor de contractuele relatie met de MED PLAYA groep in elektronisch formaat opvragen.
BEZWAAR TEGEN HET VERWERKEN VAN UW GEGEVENS: U kunt verzoeken dat uw persoonsgegevens niet worden verwerkt.
BEPERKTE VERWERKING: U kunt de beperkte verwerking aanvragen in de volgende gevallen: a) terwijl de juistheid van uw persoonsgegevens wordt gecontroleerd b) wanneer de verwerking onwettig is maar u bezwaar hebt tegen het verwijderen van uw gegevens c) wanneer de MED PLAYA groep de persoonsgegevens niet hoeft te verwerken, maar u ze nodig hebt voor het indienen of verdedigen van reclamaties d) wanneer u zich verzet tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.
Om deze rechten uit te oefenen, moet u het aanvraagformulier invullen en vergezeld van een kopie van uw nationale identiteitsbewijs versturen per e-mail (rgpd@medplaya.com) of naar het postadres (Verantwoordelijke voor Behandeling Persoonsgegevens MED PLAYA, Paseo General Mendoza, nº1, Planta 6ª, CP-17002, Girona, Spanje).
In ieder geval heeft de gebruiker het recht om een reclamatie in te dienen bij het Spaanse Agentschap voor Bescherming van Persoonsgegevens wanneer hij van mening is dat een recht met betrekking tot de bescherming van zijn persoonsgegevens is geschonden of dat de verwerking van zijn persoonsgegevens niet in overeenstemming is met de Verordening (EU) 2016/679 van het Europese Parlement.
Wijzigingen in het Privacybeleid
Het voorliggende privacybeleid kan op ieder moment bijgewerkt worden om het aan te passen aan nieuwe wetgeving of jurisprudentie. In ieder geval zal iedere actualisatie op het gebied van wetgeving of jurisprudentie naar behoren onder de aandacht gebracht worden via e-mail of kennisgeving op de website.
Dit privacybeleid is gepubliceerd op onze website www.medplaya.com
De taxi bevindt zich buiten de luchthaven op de -1 verdieping. De kosten bedragen tussen de € 75 en € 85 per enkele reis. Er kan een vergoeding voor bagage, feestdagen en 's nachts diensten.
Bus
De bushalte ALSA bedrijf is gevestigd op de luchthaven afslag op de vloer 0.
De kosten bedragen ongeveer € 10 per persoon per enkele reis en de rit duurt ongeveer 45 minuten. De bus heeft twee haltes in Benidorm, één bij het busstation en een op de Avenida de Europa. De beste optie wanneer ze Benidorm te bereiken is om een taxi te nemen ofwel stopt om het laatste stuk te voltooien om het hotel te bereiken. De kosten bedragen ongeveer € 5-10 per trip. Er kan een vergoeding voor bagage, feestdagen en 's nachts diensten
Als u vooraf gereserveerd een privé-transfer van het vliegveld stopt hier op de 2e verdieping.
Onze comfortabele tweepersoonskamers zijn licht en uitnodigend en zijn uitgerust met een complete badkamer, balkon, twee éénpersoonsbedden, air conditioning met individuele bediening, ce...
Omvat:
Wifi Air conditioning balkon / terras badkamer Satellie TV Verwarming Kluis Haardroger telefoon Bureau Flatscreen tv Elektrische ketel Handdoeken Uitzicht op de stad
Onze comfortabele tweepersoonskamers zijn licht en uitnodigend en zijn uitgerust met een complete badkamer, balkon, twee éénpersoonsbedden, air conditioning met individuele bediening, centrale verwarming, satelliet-TV, telefoon, gratis WiFi en optioneel een kluis, Koelkast, waterkoker. Gratis WIFI.
*Onze nieuwe tweepersoonskamer op de bovenste verdieping heeft met een fris en modern design, badkamer met een inloopdouche, fantastisch zeezicht, zonder balkon.
Onze onlangs gerenoveerde Junior Suites zijn modern en ruim ontworpen in een eigentijdse stijl en ingericht met uw comfort in gedachten.
Al onze Junior Suites hebben een kingsize bed, een woonkamer o...
Omvat:
Wifi Air conditioning badkamer Satellie TV Verwarming Kluis Haardroger Welkomstgeschenk telefoon Tweepersoonsbed Bank Bureau Flatscreen tv Elektrische ketel Wekservice Handdoeken Linnen Uitzicht op de stad
Onze onlangs gerenoveerde Junior Suites zijn modern en ruim ontworpen in een eigentijdse stijl en ingericht met uw comfort in gedachten.
Al onze Junior Suites hebben een kingsize bed, een woonkamer om te ontspannen, een slaapbank die kan worden opengeklapt voor een derde persoon, thee- en koffieservice, gratis WiFi en satelliettelevisie.
Minibar en een kluisje zijn ook beschikbaar (tegen betaling).
Onze gerenoveerde badkamers hebben een inloopdouche, kapspiegel, haardroger en amenities.
Sommige kamers hebben een eigen terras / balkon (afhankelijk van beschikbaarheid).
MedPlaya-hotels bieden gasten die 6 nachten of langer bij ons verblijven een gratis transfer van en naar de luchthaven van Alicante.
Om van uw gratis transfer te genieten, moet u uw reservering minimaal 36 uur voor de aankomstdatum via onze website www.medplaya.com maken en voldoen aan de minimale verblijfsduur van 6 nachten.
Na het voltooien en bevestigen van uw hotelreservering, kunt u uw transfer Economy Connect volledig gratis toevoegen.
De transfers kunnen niet rechtstreeks bij het hotel geboekt worden. Only available for return trips (both ways)
De gratis transfers zijn momenteel alleen beschikbaar voor onze hotels in Benidorm.
Als uw reservering korter is dan 6 nachten, kunt u ook uw transfer boeken. De prijs wordt weergegeven zodra u de zoekopdracht hebt voltooid en u de betaling online uitvoert.
U kunt transferopties en prijzen zoeken door deze links te volgen:
Voor aanvullende informatie kunt u contact met ons opnemen via e-mail naar 'callcentre@medplaya.com of via onze klantenservice in het Verenigd Koninkrijk: 0843 508 5479 of in Spanje: (34) 951 989 315. We helpen u graag verder!
Over The Agir Springs Hotel
The Agir Springs Hotel by MedPlaya, an oasis in the heart of the lively city of Benidorm. Just a two-minute walk from the beautiful Levante Beach, this boutique hotel, recommended for adults, and inspired by the golden age of Palm Springs, offers all the comforts and facilities you need to relax and enjoy a dream holiday.
76 "midcentury modern" style rooms designed for maximum comfort, and equipped with carefully selected special touches are available to provide everything you need. Treat yourself to one of our spacious Junior Suites, complete with a refrigerator and tea and coffee service.
The La Costa restaurant, located on the fifth floor, offers table service and the opportunity to enjoy a buffet breakfast or a pleasant dinner outdoors on the terrace or indoors. Discover the delicious culinary variety at the Agir Springs Diner, located on the street level, where you can taste a selection of tapas and delicious burgers. To end the day, unwind and touch the sky at our sixth-floor pool, and enjoy a cocktail in the relaxing solarium area of the Agir Pool Bar as the sun sets.
The 4-star Agir Springs is located on Avenida Mediterráneo in the lively resort of Benidorm, in the heart of the commercial area, just a 2-minute walk from Levante Beach and close to the historic centre of Benidorm. Don't miss out on everything that The Agir Springs Hotel by MedPlaya and its surroundings have to offer. You'll be captivated!
Tourism Registration number: HA-353 (The Agir Springs Hotel)
MedPlaya-hotels bieden gasten die 6 nachten of langer bij ons verblijven een gratis transfer van en naar de luchthaven van Alicante.Check this out! more
• Restaurant op de vijfde verdieping. • Bar/Cafeteria 'Diner' • Rooftop zwembad, Solarium & Cocktail bar. • Taxiservice. • Geld wisselen (08:00 tot 23:00). • Autoverhuur. • Verkoop entreekaartjes voor themaparken: Terra Mítica, Mundomar, Aqualandia en Terra Natura.
De restaurantservice bestaat uit een combinatie van een buffet en bediening voor het ontbijt. Bij halfpension ingebrepen zijn het ontbijt en het avondeten. Bij het avondeten, met bediening aan tafel, kunt u een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert kiezen van onze uitgebreide menukaart.
Parkeerplaats beschikbaar in het Parking Centro – ongeveer 150 m vanaf het hotel Prijs = 16€ per dag + 20€ borg voor de kaart. Neem contact op met het hotel om te reserveren.
Brilliant. I loved it so much I’ve booked for next year.
9.29/10
Only just returned from this hotel, and I’ve already booked to go back next year.
The staff were absolutely brilliant, and could not do enough for you, everyone from reception to the cleaning service were excellent.
The hotel is in a fabulous location, 10 minute walk from the clubs and 15 minute walk from the old town and just 2 minutes from the beach.
The bed is the comfiest bed I have ever stayed on abroad.
Food in the restaurant was very good although it’s a shame the menu is the same every night
I found the staff in the restaurant to be a little bit slow on the service, and a little bit stand-off towards me at times, which was the only let down to the stay here.
The hotel is decorated throughout to a very high standard and they always played trendy music but quietly in the public areas.
The fact that I have booked again, says it all really, probably one of the slightly more expensive hotels for Benidorm, but you get what you pay for after all
MedPlaya Hotels Benidorm:Hi Kellie,
Thank you for taking the time to share your experience with us.
It's fantastic to know that you had a lovely stay and that you enjoyed it so much that you have already booked to come back next year.
We are delighted that you were happy with the friendliness of the staff, the comfort of the bed and the tasty food.
Our guests feedback is of the utmost importance to us and your comments regarding the service and the menu in the restaurant have been sent to the hotel management.
We look forward to seeing you again next year!
Kind regards,
MedPlaya Hotels Benidorm
LUIS ALCOCER GARCIA
14/11/2023 19:41:39
Volveremos
8.21/10
Hola, como cliente habitual y esperando volver en breve, os recomendaría cuidar un poquito mas al personal que trabaja allí, tantos cambios de trabajadores, no son buenos, ni para el hotel, ni para los clientes. Os sigo recomendando que cambiéis el tostador del desayuno, hay mucha gente que no sabe usarlo, sobre todo la gente mayor, a la cual los propios clientes tenemos que ayudarles en múltiples ocasiones cuando no hay personal de sala en muchos momentos ya que tienen que atender todo el comedor, aparte que un tostador de 4 ranuras pequeñas tipo de los que usamos en casa, para tanta gente desayunando, las esperas son interminables para hacer unas tostadas, deberían de volver a un tostador rotatorio moderno que admita todo tipo de tostadas y bollería. Deberían de cuidar un poquito mas a los clientes, es un hotel caro, para lo que recibimos realmente los clientes en comparación con otros hoteles de la misma categoría y precio, que tienen entretenimiento, espectáculos, juegos, etc.... Por lo demás, el hotel esta bien, es moderno desde la ultima reforma, aunque se olvidaron de los baños que necesitan un repaso, sobre todo las bañeras, esta en segunda linea de playa y cerca del centro, el personal que trabaja allí intenta hacerte agradable la estancia. Nosotros desde luego volveremos allí, porque nos tratan como si estuviésemos en casa.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Estimado Luis,
Gracias por su leal y continuo apoyo como cliente habitual.
Valoramos enormemente su perspectiva sobre nuestro hotel y sus sugerencias y comentarios son muy apreciadas.
Nos esforzamos continuamente por ofrecer un ambiente acogedor y cómodo para todos nuestros huéspedes, y es reconfortante saber que te sentiste como en casa.
Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros.
Esperamos verle de nuevo en un futuro cercano.
Saludos cordiales,
Hoteles MedPlaya Benidorm
Vicky Van de Velde
14/11/2023 12:26:35
leuk hotel
6.43/10
de pluspunten:
- centrale ligging
- ontbijt was ruim voldoende, je kon ook a-la-carte een ei-bereiding vragen
- personeel vriendelijk
- propere kamers
- elke dag propere handdoeken, zeep en shampoo aanwezig in de badkamer
de minpunten:
- kamer aan de kleine kant, badkamer zou beter een renovatie ondergaan met een inloopdouche zodat er meer plaats is. De douche die in het bad te nemen is, was ook niet ideaal. Je moest bijna tegen de muur staan om deftig te douchen.
- kamer is nogal gehorig. Konden de buren horen praten, of erger s nachts om twee uur onze buurman die begon te snurken!
- avondeten was niet zo ons ding, liever in buffetvorm. Wij zijn met vakantie en het was alsof we snel terug weg moesten. Als je vroeg om even te wachten hielden ze er wel rekening mee
- de liften zijn niet van de snelste
- de airco konden we deze periode november niet gebruiken, helaas konden we blijkbaar ook de verwarming niet afzetten. Dus zat er niets anders op dan met het raam open te slapen.
- Kluis aan de dure kant: 4 euronacht.
Kortom: een goed hotel voor max 3 nachten te logeren, maar zeker niet langer dan een week.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Beste Vicky,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.We zijn blij om te weten dat u over het algemeen een goed verblijf bij ons in Agir Springs heeft gehad, hoewel u van mening bent dat sommige aspecten kunnen worden verbeterd.De feedback van onze gasten is voor ons van het grootste belang en we hebben kennis genomen van uw opmerkingen en suggesties.
We zijn blij dat u bijzonder tevreden was met de ontbijtopties en met de vriendelijkheid van al het personeel en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Benidorm en in de MedPlaya hotels.
Met vriendelijke groeten,
MedPlaya Hotels Benidorm
FERNANDO NG
12/11/2023 19:45:59
EXCELENTE UBICACION E INSTALACIONES
9.64/10
Hotel con una excelente ubicación, a un paso de la playa y en una avenida peatonal con muchos comercios y espacios de ocio. El personal muy atento y las instalaciones muy buenas. El desayuno y la cena muy buenos, pero en mi opinión debería de haber un poco mas de variedad sobre todo en los entrantes. Sin duda volveremos!!!!
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Fernando, Agradecemos sus amables palabras y el tiempo que se ha tomado para compartir su experiencia en hotel Agir Springs. Nos alegra saber que disfrutó de la excelente ubicación del hotel, así como de las instalaciones y la atención del personal. Tomamos en cuenta su sugerencia sobre la variedad en los entrantes Estaremos encantados de recibirle nuevamente. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
ALFONSO OCHOA SANCHEZ
05/11/2023 13:17:06
Muy tranquilo
10/10
Me encantó, buen sitio para descansar, está muy cerca de la playa.
En terraza hay piscina muy bonita y buena vista..
La cena muy buena pero tiene que cambiar la carta porque es misma comida para toda la temporada, prefiero cambiar más comida en casa semana pero muy buena comida y también el postre WoW
Me gustaría volver otra vez jaja
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Alfonso, Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en hotel Agir Springs y apreciamos sus amables palabras. Agradecemos su sugerencia sobre cambiar el menú con más frecuencia.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Gracias por elegir nuestro hotel para su estancia y por tomar el tiempo de compartir su opinión. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Amado Ferreras Prieto
22/10/2023 23:09:38
Buena elección
9.64/10
Todo muy bien. Por poner alguna pega: El espacio del desayuno algo justo y poca variedad y la falta de personal en el comedor.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Amado, Agradecemos sus comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Nos alegra saber que, en general, disfrutó de su experiencia. Lamentamos las molestias ocasionadas en el área del desayuno.Si decide quedarse con nosotros nuevamente en el futuro, esperamos poder brindarle una experiencia aún mejor y más satisfactoria. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
LUIS ALCOCER GARCIA
18/10/2023 20:17:56
Volvere
8.57/10
Como cliente muy habitual, tengo un par de sugerencias. Deberían de volver a poner un tostador rotativo o poner mas tostadoras, estar 15 minutos la mayoría de los días esperando la cola de la tostadora no es lógico, aparte de que no se pueden tostar en la que hay ,los cruasanes y algunos panes. Deberían de poner una bomba de frio-calor para el agua de la piscina, en verano esta demasiado caliente el agua, y en la temporada inicial y final bastante fría, con poca inversión, incitarían a estar mas gente en la piscina y consumir en el bar. Deberían de cambiar las bañeras por platos de ducha ya que están muy deterioradas algunas de ellas y además, no sale apenas agua de las alcachofas-cabezales de ducha, aunque eso ya es otro problema de fontanería imagino. Por lo demás genial, la gente que trabaja allí es encantadora.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Luis, Agradecemos sus sugerencias y comentarios detallados sobre su experiencia en Hotel Agir Springs. Valoramos su lealtad como cliente habitual y apreciamos que haya tomado el tiempo para compartir sus observaciones. Agradecemos sus palabras amables sobre nuestro personal. Gracias por su continuo apoyo y por elegir nuestro hotel como su destino preferido. Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
PEDRO MARIA VILLAR MORENO
17/10/2023 12:16:50
Demasiado lejia
9.29/10
Todo muy bien. Pero un uso de la lejía a la cual tanto mi pareja como yo somos alérgicos. El ascensor interior es muy lento.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Pedro, Gracias por compartir sus comentarios sobre su estancia en Hotel Agir Springs. Nos alegra saber que en general tuvo una buena experiencia, pero lamentamos las molestias causadas por el uso de lejía y la lentitud del ascensor interior. Valoramos sus opiniones y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
Cristina López Sierra
13/10/2023 14:57:16
No contento
7.50/10
Los ascensores muy lentos y se estropearon.la suite 312 un olor desagradable a tuberías o a lejía sucia mal olor en la habitacion lo único bueno el personal de atentos y cariñosos.
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Cristina, Agradecemos que haya tomado el tiempo para compartir sus comentarios sobre su estancia en Hotel Agir Springs. Lamentamos los inconvenientes que experimentó con los ascensores y el olor desagradable en la habitación. Entendemos que estos problemas afectaron negativamente su experiencia y le pedimos disculpas por las molestias ocasionadas.Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro personal; nos complace saber que encontró a nuestro equipo atento y cariñoso.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y brindarle una experiencia mejorada. Saludos cordiales, Hoteles Medplaya Benidorm
gustavo damian lara ros
03/10/2023 12:31:52
Fenomenal
10/10
Estupendo trato, por la Ana, desayuno estupendo y habitaciones fenomenales
Hoteles MedPlaya Benidorm:Hola Gustavo, Gracias por compartir su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra saber que recibió un estupendo trato, especialmente por parte de Ana. También es genial saber que disfrutó de nuestro delicioso desayuno y que encontró las habitaciones fenomenales. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Gracias por elegir hotel Agir Springs y por sus amables palabras. Saludos cordiales, Hoteles MedPlaya Benidorm
We use cookies and similar technologies to understand how you use our site, optimize its functionality, to create more valuable experiences for you, to keep our site secure and functional, and deliver content tailored to your interests.
By clicking on the "I agree" button below, you consent to our use of cookies and similar technologies.
For more information see our Global Privacy Statement. You can also change your preferences regarding cookies and similar technologies at any time by visiting Tracking Preferences.
Cookies and Related Technologies on This Site
Please choose whether this site may use cookies or related technologies such as web beacons, pixel tags, and Flash objects (“Cookies”) as described below. You can learn more about how this site uses cookies and related technologies by reading our privacy policy linked below.
Required Cookies
These cookies are necessary to enable the basic features of this site to function, such as providing secure log-in or remembering how far you are through an order.
The parties using cookies on this site are listed below. Where possible, you may choose whether to allow certain cookies on this site.
Company
Domain
Laravel
https://www.laravel.com
Mirai
https://reservation.mirai.com
Functional Cookies
YESNO
These cookies allow us to analyze your use of the site to evaluate and improve our performance. They may also be used to provide a better customer experience on this site. For example, providing us information about how our site is used.
Brilliant. I loved it so much I’ve booked for next year.